Love the beaches!




I just LOVE the beaches here!

Var  pa roadtripp med min kara mor nar hon var har.
Hyrde varldens sotaste lilla blaa chrysler, helsot, och
sen trog vi ivag =D
5 Dagar lang blev resan, manga beacher han besokas,
bland annat.
Palm Beach
Miami Beach
South Beach
- vilka var mina favoriter, sen besokte vi aven
Boca och Bonita Beach !

image41

Massa god mat, mycket skratt och underbart att komma
bort fran detta hus nagra dagar!


Igar lamnade jag av mamma vid flygplatsen, det var jobbigt
massa tarar rann ned for kinderna..

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej Sötis
Förstår att det var jobbigt att lämna av Anette vid flygplatsen. Jag hade lipat massor om det var jag. Hoppas allt kommer lösa sig till det bättre nu när du är där. Tack för den fina hälsningen jag fick av dig från det att din familj pratade med dig på julaftonen. Den värmde ska du veta!
Kram på dig. Vi tänker på dig.
//Anna-Karin

2008-01-07 @ 22:01:11
Postat av: Jossan

JAG TÄNKER PÅ DIG MIN ANGEL!

2008-01-11 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback