Elaine - Sparris - Berra - Barris


Jag gillar dig skarpt bruden!
Du är Grym!

Äntligen blev våran Köpp av, eller igentligen blev det ju Mogg,
eller Moogg kanske?

Till våran Moogg som jag tror vi kom fram till att det var ,så gjorde
vi extremt goda Dumlekakor, tar dock ej på mig äran för detta!

Latte, Kakor, Musik och Fotoalbum = Myskväll med mycket skratt!

Musik, din musik, min musik, underbar musik!

 image33  image35 



Kommer sakna dig galet vännen<3



Takida - Curly Sue 
Kommer tänka på dig varenda gång jag hör den, Our Song<3

Kommentarer
Postat av: Sara

hej hej! Hoppas du har det bra i USA. Här hemma äre bara kallt å jävligt. Har hittat kamran efter många om och men! Har lagt in bilderna på min bilddagbok, "nzara" heter ja :P har gätt! Hälsa hunden ;)

2007-10-25 @ 16:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback