Roadtripp!

Mia, Tess & Josse på roadtripp.

Haha jaa, mycket skratt har det varit vill jag lova!
Fredag kl. 13.30 startar bilen och vi är iväg, resan
till gick långsamt, usch, mycket gamlingar ute på vägen!
Åkte förbi Alvesta, där träffa vi Dan =) Fin kille det!
Sen blev det Växjö, kom hem till Johan där vi skulle sova
denna natten, laga mat - Lite halvt misslyckat måste vi nog
erkänna ;)
Men sen va det dags för fest, körde Jag har aldrig  med 3
hockey killar.. Jadu, änglar? hehe eller kanske inte.

Sen blev det Grace, jävlar vad folk! haha men seriöst, vad är
Växjö för stad igentligen, vilka jävla bitchar tjejerna var, haha
dvärgarna va ju helt klart värst, kaxa som bara den, samtidigt
som dom gick upp till magen på en. Och 99% av alla killarna
kunde ju satt ett stort L i pannan direkt! =P
Okej, vi är ganska bra på att dömma folk lite fort kanske..
Men jävlar vad skoj det var att få röja lite =D Me Like!

Dagen efter, jaa, den va ju ganska slapp om man säger så,
soffan nästan hela dagen, Mys!
Men blev en liten sväng på stan, där såg vi två  Cypernpojkar,
lite chockade blev vi allt!

När vi kände att vi nyktrat till och orkade resa oss ur soffan
åkte vi till Dan igen, där stanna vi inte allt för länge, usch
jag tycker inte om när folk blir sjuka och det pajar våra planer,
men men så är det väll ibland.
Det slutade iaf med att kl. halv tio åkte vi hemåt.
haha hemfärden innehöll väldigt mycket bus vill jag lova!
Var hemma vid halv tolv, körde hem Josse. Sen var det bara
hem och byta kläder för min o Tess del, förfest? kortarste
jag har vait med om tror jag! Sen blev det iaf utgång i hemstaden!
Det va riktigt skoj de  ; D
Heting, yes! 

Söndagen bestod av riktig slappisdag igen, sen på kvällen/natten
åkte jag och besökte min Stjärna :)

Många knepiga ord har det varit denna helgen, och ännu mera
skratt, kan garantera att det snart blir en ny roadtripp för guld-brudarna! 

slampfönen, tankmacken, dvärgen, 19.50, blåmärken, trafikskylt, varingsblinkers,
 -17 C, barnskrik, huvudvärk, matlagning, pedant, pisse paus, lokalsinne..
 
och alla extremt småländska ord, haha är ju så himla underbart!


Lyckad helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback