Mina Alsklingar..



KOMMER HIT!!! "Mitt" alskade Tiger Malin och min 
underbara Stjarna Nate kommer hit 29 Mars!

Miami, Palm Beach, South Beach, Bush Gardens
Sea World, SOLA & BADA. leka med flickorna,
SHOPPA ! Tatuering och massa Partande ;)
Nagra av sakerna som ar planerat, blir nog en hel
del mer saker pa den listan skulle jag tro ;)


Och eftersom jag inte bara kan ha tur pa en dag
utan aven maste ha lite otur sa blev jag for forsta
gangen i mitt liv stoppad av polisen som beratta
att jag kort "lite" for fort och jag fick vackert betala
boter pa 188 dollar, plus att jag mste ga en kurs
som kostar 180 dollar, UNDERBART!
Sjukt galet arg var jag igar, men jag kan ju gladja
mig att jag roar alla i detta huset!


Men men, sant ar livet! Du ska jag ga och gora
mig iordning infor Indias Birthday Party,  sen blir
det utgang, skulle tippa pa Jackoson's ikvall!
Det ar rooolet dar, haha!


Hade gott folket <3
Love the States, love my girls<3
Nastan lika galet mycket som jag SAKNAR ER <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Jag åker också som au pair i höst, och jag skulle bara vilja fråga vilken orginisation du åker med och om du är nöjd med den? :)

Postat av: maulin

S H O P P A :D yääy!!

2008-03-08 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback