Festdagar!

Längesen det fanns tid/ork att skriva något här..

Tordags: Studentfirande, 50 DAGAR KVAR!!
klassförfest, sen Bogrnes, Jävlar va skoj det va ;)
haha och jag hade lockigt hår, första gången i
världshistoren!

Fredag: Jobba.. mindre kul, men det är pengar!

Lördag: Grillförfest hos therese som fyllt 20!
Sen blev det Bogrens, igen, men jävlar, haha
det va ritkigt skoj, DANSA!

Söndag: SOVA!! plus träning och umgås med Bror :)

Måndag: Fest igen. och vart hamna jag, om inte på
BOGRENS! :P herregud, pinsamt ju, har aldrig varit
nått större fan av Bogrens, men efter dom här dagarna
älskar jag det stället ; )

Tisdag: Grillkväll, love it!
Plus lååååång pratstund med min älskade Natasa,
välbehövt!   :)

Skräll att jag ska sätta mig i drama..

Sveriges högtider kanske är överskattade, men jävlar vad jag
lyckas träffa högtiderna med lyckade fester!


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback