Jonas<3

Jonas, det är nu du ska finnas här för mig,

det är nu jag ska komma till dig och du ska trösta mig,

du ska få mig att skratta som du alltid gjort förut..

Men du finns inte där längre, jag kan inte komma till

dig och få tröst.. För det är dig jag är ledsen över,

det är dig jag saknar, det är dig tårarna rinner för,

det är dig alla tankar handlar om, det är du som inte

längre finns vid min sida..  

Jag vet inte hur det känns att förlora en son, en bror,
en familjemedlem eller sin bästa vän. Det måste vara
det värsta man kan vara med om.
Men jag vet hur det känns att förlora en av sina
bästa killkompisar.. Och det gör ont,
fruktansvärt ont..

Du var en underbar människa Jonas, så älskad
och så uppskattad av så oerhört många.
Finns inte många som har så mycket vänner som
du, och vi alla minns dig som en av dom
absolut bästa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback