Studentshoppat - Igen!

Jaa, nu är det riktigt tomt i plånpoken, ekar!
Har inte riktigt kommit på hur jag ska överleva månaden
ännu..

Va mycket längesedan det va helt tomt på kontot, men så
blir det när man bokar två utlandsresor plus att man ska
ta studenten, den är inte billig!
Men nu har jag iaf hittat skor till studentdagen också,
i förra veckan fixa jag klart allt utom väska till balen, och
svart blev det till den gula klänningen, va ju inget ovanligt att 
jag valde svart..  =)
Så nu är det bara väska till balen, och smycken till studenten
kvar, tror jag :S
Kommer säkert komma på en miljon saker till som ska köpas,
men men,det blir ett senare bekymmer!
Sen är det ju såklart allt festande, det är ju inte heller gratis tyvärr...
Men fan så skoj är det :D Festen är i full gång vill jag lova! ; )
Om två veckor är det bara 50 dagar kvar! 

 
Glömde nästan, hitta en riktigt fin bikini idag också,
Svart/Vit -jättefin! 
Hoppas mamma är snäll denna månaden, så
jag får låna lite pengar utav henne. Plus att jag
va dum nog att få parkeringsböter också, fukk.. det är
dyrt att ha körkort..
Måste nog gå till far tror jag.. Nån chans? Nej!
Jobba? Jaa, det får nog bli så.. Tråkigt? JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback