Absolutely Perfect



Jag alskar livet som Au Pair i Tampa Bay<3

Kan inte besikriva hur bra jag har det har,
vardens basta familj, basta jobbet, underbart
vadret
(for det mesta iaf), forbattrat min engelska
nagot  sjukt mycket, aker till beachen, shoppar,
aventyrsparker, Kryssning och massa mer..


Det enda som saknas ar er dar hemma, jag
har traffat mycket skont folk har, men inte som
er<3  Darfor gor det bara tillvaron mer perfekt
att jag vet att jag kommer hem om mindre an
3 manader och hela sommaren ar planerad
men miljoner roliga saker, listan ar redan
galet lang ;)

See ya in June  ;P


Nu ska jag och Steffi aka och shoppa, sen blir
det China-buffe, efter det blir det poolen och
sen utgang, Jacksons saklart, love that place!

29 Mars Girls ;)


Grattis pa fodelsedagen Anna-Karin!

Kommentarer
Postat av: Loise

Heeej igen :) Tänkte bara kolla vilken organisation du åkte med ? Hoppas du har det as braaaa puss

2008-03-10 @ 17:21:18
Postat av: Loise

Aa okey. Nää ja ska åka med culturalcare , och det är en svensk org. Nää men man vill ju hamna typ i florida eller san fransisco eller nått sånt :) det är ju drömmen !
Den gick jättebra , jag kan till och med gå nu :) haha kram

2008-03-11 @ 22:10:16
Postat av: Loise

Aa okey. Nää ja ska åka med culturalcare , och det är en svensk org. Nää men man vill ju hamna typ i florida eller san fransisco eller nått sånt :) det är ju drömmen !
Den gick jättebra , jag kan till och med gå nu :) haha kram

2008-03-11 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback