The hard time is finally over..


3 mycket jobbiga veckor var det, manga tarar, mycket oro och mer radsla an jag nagonsin
kunnat forestalla mig.

Men nu ar det antligen over.!  Tacka gudarna for underbara vanner. <3

Nu har jag antligen kommit bort fran alla sjuka manniskor, och bor nu hos
varldens underbaraste.

Jag och Vicky lever livet, vara helger bestar av bus, aventyr, utgang och
roadtripps i Porschen =D Plus att jag bor i varldens finaste hus!

image40

I helgen blir det intervju med en familj i Tampa och en i Orlando, hoppas verkligen
pa nagon av dessa :)


Miljoner tankar till dig min underbara Barris, du fanns dar for mig, dag som natt.
Nu har allt antligen lost sig for mig, Tack!
Jag finns har, sa som du fanns dar for mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback