Underbar Natt



Livets gang ar nagon mycket fascinerande och underligt, varfor hander
vissa saker, och vilka beslut har vilka foljder? 
Hatar dock dessa fragor for hur mycket man an tanker pa det sa far du
aldrig nagot riktigt svar.

Sitter har vid poolen, klockan ar snart halv tio, manen lyser och
stjarnorna skimmrar, ar fortfarande varmt ute, mjukisbyxor och
linne - underbart. Fick precis ett mess fran Kristen om jag ska med
ut ikvall, tror jag blir hemma idag, vill vara utvilad till morgondagen,
India fyller 7 och det ska firas vill jag lova!

image47

Jag alskar mina tjejer galet<3


En mycket omtumlande dag idag av gladje och sorg tyvarr. Dagen borjar
med att Candace far ett tragiskt samtal, en stund senare far jag veta att
en av mina narmaste ska opereras, nagra timmar efter det pratas det
begravning och jag onskar mer an nagonsin att jag var hemma sa jag
bara fick krama om min alskade tjej som ar sa ledsen.. Miss You<3

Men tacka gudarna for dagens glada nyheter, Nate min alskande stjarna
kommer formodligen hit och halsar pa i borjan av April, mycket troligt ar
aven att min Malin aven kommer hit under samma tid!
Mia och Nate har sjalvklart redan bokat in Miami Ink, det blir nog en 
andra tatuering skulle jag tro, och en forsta for Nate saklart ;) Vad
sager du Malin?;) 
Palm Beach ska givetvis ocksa besokas! 
Har dock en del saker som maste klicka for att detta ska ga ignom, tid,
ledighet fran skola och jobb och sjalvklart pengar. Ar ju inte helt
gratis att flyga till staterna, men hitta nagra riktigt bra for 5500. 
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
 

 
Miti Tiger >3


 
Min Stjarna<3

En annan glad nyhet ar aven att min bror har det forjavla bra i
Australien, vilket gladjer mig mycket. Alskar Dig<3

I helgen blir det fest fest fest, och sjalvkart BEACHEN!
Ybor City och Clearwater <3

Kommentarer
Postat av: maulin

Jag kommer till USA Mia! shiiiettt!! :D Jag och natasa har redan satt igång med engelskan, hahah..

2008-02-27 @ 17:18:06
Postat av: Sara Hallberg

ungarna ser underbara ut ju!
Dom har glimten i ögat.. ;)

2008-03-15 @ 02:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback