A real bummer!!



Varan utgang igar blev vall sadar ;P

Dagen borja riktigt bra, sola och njot av varmen heeela
dagen vid poolen, forberede oss for en rikigt bra utgang pa
Hyde Park, duscha, fixa haret, valde partyklader och sen ivag..
Pa vag ut till bilen insag vi att det inte var fint vader langre,
langt darifran, det oste ner regn, oska och blaste javlar.

Sa varan "utgang"  slutade pa en bensinstation ;D
eftersom hyde park stangde pga av orkan-varning,
kande oss aningen blasta..!
 
Men men, kul hade vi iaf ;)

Ikvall blir det Step Up 2, har vantat 2 veckor pa att se den,
sa nu javlar ska det bli av !

image64

Prata med kara mormor idag, saknar henne. Hon ar bra
hon, far mig att tro pa mig sjalv, kanske jag skulle sattsa 
pa min drom anda. Can I do it?
  

Och foresten, jag har varldens mest underbara, roligaste
och basta vardfamilj! =D Jag bara alskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback