Stockholm



Börjar tycka om den staden mer och mer för varje gång jag besöker den.!
Igår var det soligt och fint :) 

Anledningen till vistelsen i vår huvudstad var ett besök hos
Amerikanska Ambasaden, gick riktigt bra, alla var fruktansvärt
trevliga, sånt gilar jag!
 
I Onsdags var jag rädd, mycket rädd.. Fick veta att familjen jag ska
till har en dobermann, och jag är hundrädd.. resten förstår ni själva..
Men fick veta att en nära vän hade några bekanta som har en sådan,
eftersom vi ändå hade vägarna förbi bestämde jag mig för att övervinna
denna rädsla, iaf en början till att övervinna den.
Jag lyckades =) Tack Sparris.!


Nu är allt klart inför USA resan, bara att njuta av tiden som är kvar
och börja fundera på PACKNINGEN, shit, det kommer inte bli lätt
detta asså! Aja, inte kvällens bekymmer: )





Har även besökt släkt och vänner i Västerås,
Jag tycker om att vara i där!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback