FLORIDA!


Hej alla!

Har ar det underbart, forutom att det tar dubbelt sa lang tid att skriva..
tangentbordet ser inte riktigt ut som hemma.. inga a, a , o ? : S
men jag lar mig snart!

Resan:
Den gick som den gick, borjade med olycka pa vagen till Arlanda,
blev sittande i ko, och blev sena till flygplatsen, nar vi val var dar
krangla det med biljetten, tacka gudarna for att det var en snall
manniska som kunde hjalpa mig, det loste sig fint och antligen
satt jag pa planet till Frankfurt, den resan gick bra, men fick dock
stressa en del for att hinna med flyget till washington,.. val i \
washington var vi sjukt sena och jag han inte med mitt flyg till
Tampa, istallet fick jag vanta i fyra timmar pa att dte skulle ga ett
flyg till Orlando.. Nar jag val kom dit efter 26 timmar pa resande fot
hamtade mark mig och jag kom antligen till mitt hotell !

Nu ar jag pa en kurs med en helgo tjej fran holland i fyra dagar,
sa pa lordag aker jag till Familjen,  LANGTAR!


Hinner inte skriva mer nu, jag och Mariska ska ga och shoppa och
ga pa bio!

Totaly love this place!

Ohh foresten, det ar kallt har idag, det ar bara 27 grader..



Kommentarer
Postat av: Oskar

Hejhej!!! Jo du det låter ju väldig najs måste jag säga.. är inte
bara lite avundsjuk ;).. hoppas du trivs.. han ju itne komma och säga hej då :(.. men men ses när du kommer hem sen :P... pusss hej simma lugnt och ha det kalas

2007-10-29 @ 20:19:59
Postat av: Linda

Hoppas du får det grymt bra Mia :)

Postat av: maulin

bara 27 grader!? haha lilla mia :)

2007-11-03 @ 00:38:45
Postat av: Sara Hallberg

Du, jag gillar inte din kyla alltså. kom hem och frys som oss andra istället!! * Avis* Nee men hoppas du har det bra :) du kan ju inte klaga på
värmen iallafall ;)

2007-11-17 @ 00:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback