Lördagskvällen!

Hahah jaa det blev en kväll värd att minnas vill jag lova!
Hastigt och lustigt så blev det förfest hos mig, och som vanligt
är det husvärden som blir mest kalas, men det hör väll till!
Boxen med vin tog slut liite fortare än planerat, men jag klara
gränsen för vad som brukar kallas "för mycket" =P Stolt!


Märkte även att det blev en väldans massa pussande denna kvällen,
mysigt det, det hör till =D Och ännu mera kramande! Me Like!



Kamerakåt va ju ett nytt utryck från Josse, men jag får väll erkänna
att det var en ganska bra beskrivning på mig själv denna kvällen,
många kort, väldigt många kort togs, och jag är mycket glad över
att vara ägare till den kameran, det innebär nämligen att jag kan
ta bort vilka kort jag vill :D tacka gudarna för det ;)
Men snyggaste kortet är nog ändå på Sara!! haha sötnos!

Vi begav oss sedan ner till stan, har dock inget minne av färden
der dit, men jag kom iaf till Krikelin och Cosmopol, förjävla skoj!!
Alltid lika kul att träffa folk, och mycket folk va det =) 


Och jadå, hetingarna va ute, iaf några av dom ;)


Natten spenderades hos Nate! haha jag fick mat när jag kom,
det va mycket gott!! Och godis, och Chips med dipp!!
såå himla underbar är min stjärna :)
Hon kom också med ett nytt ord, spösnöa, så kan man väll
inte säga heller, hon är lite tankspridd hon :) Thats why I like her :)
Men iaf, det snöa hela natten, va massa snö när vi vakna på
morgonen! Usch.. jag vill inte ha snö nu, jag vill ha sommar, jag hatar
vintern, bara kallt och hemskt, bättre med sommar och sol, bad 
och halvnakna pojkar ;)

Sluta drömma nu och se till att överleva vintern, det
är det som väntar nu. Som tur är har man en del att se
fram emot dom närmaste veckorna!!

Lite Bilder från gårdagen
172319-8 172319-9 172319-10 172319-11

Kommentarer
Postat av: josefin henrysson

hihihi vad fan.. gör jag försöker trycka upp mina minimala bröst.. hahhahah gah.. men de va gott hemma hos dig misen.. och du e fan värst av oss alla... thihtihih

2007-01-29 @ 12:35:06
Postat av: mauulin

Haaaaaaallå mia ;) vi lyckades få ihop en hel del riktigt heta bilder denna kväll.. har inte sett dom än, men kan nästan se dom framför mig :D underbart med digitalkamera! jag vill haaaa...

2007-01-29 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback