Helg


En riktigt kritvit helg har det varit för min del.
Helgen har bestått av träning, träning, tävling,
träning och lite mer träning. Kul? Kanske inte
låter så kul, men jag älsar det!
Under tiden har jag även gjort allt för att hålla mig
så frisk som möjligt!

I Lördags blev det även en liten tjejmiddag hos
Petronella, mycket mysigt =)
Men jobbigt när alla sitter och dricker och man själv
bara kollar på klockan och inser att snart är det
inte många timmar kvar tills man ska gå upp
igen, men så är livet ibland! ´

Jag kan förstå att folk inte förstår sig på oss hästfolk,
går upp sjukt tidigt för att åka och tävla, träna och ge
dom mat. Vi är ett släkte för sig, det vill jag lova!




Jag är helt klart nöjd med helgens resultat =)



Många fina ord har jag fått också, tack för dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback