Candace!


fan va underbert go hon ar assa, stortskon!
For er som inte vet sa lever jag under samma
tak som denna underbara manniska!
Carley and Indias mamma : ) 

Candace:
Hey just so you know, it's freeking expencive to buy
alkohol on those cruises, so just bring as much wine 
as you whant from here and I will get you a bottle of
vodka tonight. 
Oh and by the way, you're not alowed to bring that
and I don't think you are alowed to drink eather, so
if you get caught, just blame me !
Men varldens leende pa lapparna, hon ar galet
avundsjuk kan jag lova!


Sen kolla vi pa barnfilmen Ariel idag, tror nastan hon
kunde varenda fras och varenda sang i den filmen,
det ar da man inser att man sett den for manga ganger!
Haha sen gick hela huset och sjong Ariel-sanger efter
det, totaly love them ; ) totaly svenglish =D


For er som inte vet drar jag pa 7-dagars kryssning nasta
vecka, avgang fran Miami pa Lordag eftermiddag.
Nagot jag aldrig kunnat dromma om att jag skulle fa 
uppleva i min livshistoria!  Love Life<3

Candace and India : )

image67

Da maste jag ju lagga in ett kort pa Carley ocksa : )

image68

Sa sota, sa underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback