My weekend




Helgen borjade lugnt med en mysig drick och
tjot-kvall ute vid poolen. Candace och Bill beratta
om alla galna, dumma och konstiga saker olika
amerikaner har gjort, herregud vad jag skratta, helt
sjukt.. och jag hade foresten ingen aning om att det
ar olagligt for amerikaner att aka till Kuba.. weird!

Lordagen lag vi vid poolen och lyssna pa musik
hela dagen, vara nya skivor, the best!  Sen blev det
lite shopping, bush gardens en svang och sen
kina buffe.- love that place!
Lordagen kvallen var hojden pa hela helgen,
Candace, mamman i familjen jag bor hos foljer
med oss till Jackson's, herrejavlar va kul vi hade,
men tror tyvarr det ar censur pa hela den kvallen,
 for att inte tala om alla bilder jag lyckades ta ;)

Idag har vi vart pa Adventure Island, en av Floridas
basta vattenparker, galet kul hade vi, blir nog fler
besok dar nasta vecka, jag och Steffi jobbar pa varan
solbranna ;)

image61
 Candace with the girls  : )



Och foresten, jag har antligen traffat en svensk sjal
har i Tampa, va helt underbart att fa prata svenska!



Nu ar jag lovad massage, miss you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback