Street - family


Love my new family!
Helt underbara ar dom, och ritkig tur har jag att deras forra aupair ar har
och halsar pa i 6 veckor, vi har sjukt kul ihop. Beachen och shoppingcentret
ar de stallen vi spenderar mest tid pa. Love it!  ;)

image45

Staphanie med Carley och India <3

I fredags blev det forst beachen + shopping, sen pa kvallen/natten blev det en
tripp till Ybor City for att kika pa tatueringar, snuskigt sugen!

Lordagen var det BAL! Javlar i havet va kul det var! En himmlans massa Champagne
blev det och mesta tiden spenderades saklart pa dansgolvet!

image46

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå hottiieee!! fan va fin du va:)

2008-02-19 @ 17:25:32
Postat av: maulin

det var jag, MAULIN, som kommentera;P står ju inte mitt namn:/

2008-02-19 @ 17:31:52
Postat av: Michelle

Hej! Ooh, inte alls långt ifrån ju! Jag bor i Bradenton, typ 45 minuter söder om Tampa. Beror lite på hur fort man kör med, haha! Tar typ 35 minuter till Tampa Aquarium. :) Har varit i Tampa ett par gånger och festat, på Dallas Bull. Ja jag vet, lite B-fest sådär, men vet inte var man kommer in på mer när man inte är 21. Vet du några bra ställen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback