I'm in paradise

Efter att ha bott hos Joe och Melanie i tva veckor har jag nu
flyttat till min nya familj, tycker mer om denna familj efter bara
nagra dagar an vad jag tyckte om min forsta..

Men jag saknar Michael, barnet och Hershey,
labradorvalpen  galet mycket.!

Men nu skiner solen igen och allting framover ser ljust och
underbart ut!  :)

7- DAGARS KRYSSNING I CARRIBEAN, BESOKA BLA. MEXICO & JAMAICA!
Den 3 Maj seglar vi ivag! Nybyggt shepp, med bl.a. ishall, boxningsring, 3 pooler,
minigolfbana, shoppingcenter, 20 barer/ restauranger, biosalong & 5 dansgolv!
Kommer bli GRYMT!

image39




 

Nu pa Lordag ar det antligen 16 Februari, vilket betyder BAL!

Ska ha en svart-silvrig lang klanning, haret ska fixas hos frisor och

sa blir det massage pa morgenen.


Den 22 Februari fyller India 7, sa da blir det riktigt kalas:)

Kanske bir en tripp till Californien ocksa om man har tur!




MyStar*


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Boxningsring?! Aaah, vill med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback