Life goes on



GRYM semester blev det! 
Falsterbo, ni är ta mig fan helt underbara brudar!! 
Och pojkar ; )
Helgo vecka blev det, sen han jag inte mer än hem så 
va det dags att åka åt andra hållet, norrland, det va guld
om något, riktigt kul att träffa alla =) Och bebismagen,
så söt så : ) 
 

Vad har mer hänt tro..
Jo jag har hoppat på krycker, sträckt ledbanden i knäet,
plus töjt korsbandet.. Mindre kul.
Varit matförgiftat, ännu mindre kul.
Lagt ut min häst för försäljning, minst kul, men ett måste.

Men det har inte bara hänt dåliga saker, mycket roligt och
bra har hänt också, skulle nog kunna säga att det mesta
ser ljust ut just nu.
Ett litet hopp har åter tänts ! : ) <3

Love Life, mina läppar ler !



Coldplay 18 Sept. Globen, Galet taggad! :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback