Nära ?




Ångesten kom, men försvann igen, nu börjar den komma tillbaka.

Jag vill åka, jag vill verkligen åka, men vill inte lämna alla- Det där
går inte ihop, inte alls, finns verkligen ingen lösning.

En klok pojk talade mycket vett i mig, han om någon  vet vad han
pratar om, jag ska åka, för det är det jag alltid velat göra.

Nu är det iaf inte långt borta, idag var jag på intervju med
AuPair Expert, gick ritkgit bra. Mycket skratt blev det : )

Nu återstår det bara att se vart i Florda jag hamnar, och framför
allt NÄR jag åker..!

A life time experience.!

Många kommer man sakna, vissa kommer man missta.
Den jag kommer sakna mest kommer inte ens förstå det.
Nathalie<3

Tiden går fortare än man tror mina oroliga älsklingar =)




J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback