Haha så jävla sött =)

Kommer hem en dag och ser denna konversation på datorn..

maulin sa:

miiaa är du däääääääääääär

maulin sa:

vet du va som precis hände mig....

maulin sa:

en kille, runt 22, som jobba som lastbildsmöjjs, var inne i måndags och fråga om vägen till nått ställe.. idag så kommer han bakom mig i sin svarta bil och stannar mig.. han bah hej det var jag som var inne i måndags och bla bla.. ja bah aah.. han bah jag vet att det är låter lite löjligt kanske men skulle du vilja träffas nån dag.. jag stod och vänta utanför affären tills det skulle bli tomt dä

maulin sa:

där inne

maulin sa:

jag bah nää jag har pojkvän tyvärr.. han bah ahh men det är väl inget att göra åt, ja bah nää ja är ledsen... HAHAHA.. fatta sött eller

maulin sa:

Cencur..
maulin sa:

han hade alltså stått och väntat utanför

maulin sa:

gaaaah




Haha så jävla sött eller, inte alla pojkar som skulle våga det ; )

Okej att töntiga killar brukar göra det, 
men denna killen var verkligen snygg.. Ooh!


Kommentarer
Postat av: malin

just de, så kom igen nu killar! det är inte pinsamt.. bara gulligt eller huuuur mia ;D

2007-09-27 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback