Grym Helg / Inget Norge..?

Börjar med det bra..

Sjukt jävla rolig helg har det varit,! Fredag, lugn kväll var planerad, men icke då, slutar med många glas vin,
cider och öl denna kväll.!!
   Mia & Pillan - haha Ellinor, jag tror jag börjar bli lite full.. 

Sedan var det Lördag..
Födelsedagsfirande för Tess, min älskade Diamant - Jaa, det finns ju någon som står fast vid titeln: Husvärden fullast, tråkigt gumman att benen ledde dig til sängen istället för dansgolvet, men du såg ut att ha sjukt kul
fram tils dess ; )
Jag och Malin kilar lite tidigare, springer in hos Tommy en sväng, redan där börjar det bli lite väl många drinkar, men men,  lite vackert fixas vi sedan in på Bogens, och där fortsätter drinkdrickandet, jaja, inte bara Tess som var rund om fötterna denna kväll, men som tur va höll sig både jag och Malin på rätt sida av gränsen så att säga ; ) Jävlar va kul vi hade, har nog aldrig druckit så många drinkar på en kväll..!  ( Om man bortser från Cypern, det slår allt!)



Nu kommer vi till det tråkiga..

Har just fått veta att våran mycket länge planerde Norgeresa som skulle ägt rum  den 12-14 Oktober, är INSTÄLLD!! Blääää... sådant här tycker vi inte om.. Vi får helt enkelt åka någon annan stanns, för iväg ska vi, Skövde är inget alternativ.!!!
Malin vill till Kinna,
Natasa vill till Skåne, 
Någon vill till Stockholm,
Sandra vette fan,  
Clara vet jag inte heller,
och jag då? Jag vill överallt.!

Några övriga förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback