En helg att minnas!


Mycket fest har det blivit även denna helg, herregud, nu får det snart
vara slut på detta festande.!
Denna helg började redan i Torsdags, Röd Torsdag på Bogrens,
haha förfesta i sängen.? Oh nej, tänk inte fel nu.!
En jävla smäll blev det också, har fortfarande en bula i pannan efter
en rejäl smäll med Natasa, mycket snyggt!
Tyvärr blev det mer prat än dans denna kväll, men det var nödvändigt!
Malin var måttligt glad över att hon skulle jobba dagen efter ; )
Hon mådde inte alls bra denna natt/morgon/dag kan jag lova.!

Fredag var det Bogrens igen..
Men denna gång med annat folk, haha riktiga sötnötar är dom
allihopa :) Inte varje dag man har förfest på ett konditori, eller? 
Obs, alla utom Nate lyckades hålla sig borta från bakelserna! 

 image32



På Lördagen, vart var det fest då tro? Jo BOGRENS!
Men denna dagen var det 20 års fest, älskade Pillan hade hyrt
Depån och där var det riktigt kalas, efter det öppnade dom in till
Bogrens och ännu mer kalasande blev det där vill jag lova, för att inte
tala om Harrys.!
JAG ÄLSKAR DANSGOLVET!   Sjukt mycket dansande med flickorna
och pojkarna blev det.! ; )
Bästa på hela kvällen: Robbie Williams - Let Me Entertain You


Massa Grattis till dig min älskade Pillan : )






Mer en Tanke än ett Grattis till dig som också fyllde år denna
dag, massa kärlek och mycket saknad.. Jonas.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback