Vår!

Jaa, äntligen har det blivit riktig vår här i Skövde!
Helt Underbart!
Igår blev det en låååång vårpromenad med Natasa,
haha våra relationer till två andra människor är sjukt
lika, det konstaterade vi igår.

Vår innebär vårkännslor, hoppar och skuttar och känner
sig nästan som barn på nytt ibland! Energi!
Men..
Det som saknas är kärleken, vart faan är kärleken?
Jag vill bli kär!!!
På våren ska man vara kär, gå långa vårpromenader, hålla
handen, pussas lite, kramas, mysa..
ååååhh jag vill bli kär..


hehe men men, man kan ju tyvärr inte bara gå ut på stan och välja någon
man ska bli kär i, så vi får hoppas att det kommer med tiden, The One! :)
Under tiden får jag utnyttja mina kära vänner att gå på vårpromenader med mig,
kan ju hoppa över pussandet och det där, men promenaderna räcker fin fint
för mig! =)




JAG ÄLSKAR VÅREN, FÖR EFTER VÅREN KOMMER MIN ÄLSKADE SOMMAR!!!
-Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback