Lyckan är återfunnen!


Idag har varit en väldigt bra dag!!
Verkligen verkligen helt underbart perfekt dag.

Började dagen med sovmorgon, sedan blev det
en vända till mina älskade djur! Mycket lyckad träning
idag =D
Efter det blev det lektion i skolan 13.30 första och
enda lektionen på onsdagar =D
Sen blev det shopping i stan med Jossan, Malin och Tess
oooh vad jag älskar det!
Köpte fyra halsband (rea!) ett hårspänne, hårnålar,
jeans, två nya Bh:ar och solbrillor, känndes lite knepigt att köpa 
solbrillor nu.. men va fan, dom va snygga ju ;)


Körde hem, mamma va riktigt glad, underbart! :)
Åkte och handla lite mat för veckan.
Sen blev det stressigt till hockeyn men han hämta upp
dom söta flickorna och även hinna i god tid till matchen!
En trevlig kväll med Tess,Clara och Josse!


Sedan blev det lååång pratstund med Josse utanför huset,
mycket välbehövt från bådas sida, skönt att prata ut lite :)
Och även prata minnen! UNDERBART!! 

Prata om våran Växjö tripp V 6 .  Träffa våra
underbara Cypernpojkar! ;)
Dan, jag lovade ju att jag skulle komma =))

Sen kommer man hem, och så kommer malin och
skickar en låt på msn, vilken om inte Beyoncé med
Ring The Alarm i radioversion!!
Tack gånger tusen för det!

Partysugen?
Sååå sjukt partysugen, men faan, ska man verkligen festa
tre helger i rad nu när tävlingsesången snart drar igång?
Jaa, det får vi se hur läget är när helgen kommer
närmare, men jävlar vad sugen jag är! =D
Fira lille Richard som fyller 20 ;)

172319-5 172319-4 172319-6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback