Myskväll<3

Riktig myskväll med flickorna har det varit,
Pizza, Dricka och massa Godis hos Sandra =)
Riktig flötkväll vill jag lova, vi alla kände oss
spyfärdiga redan efter pizzan, men ändå gick nästan
allt godis ner =P
Förlåt, alla åt ju faktist inte Pizza, Linda fick tyvärr nöja sig  
med sallad, tycker synd om dig tjejen!
Det blev film, The Gardian, riktigt bra faktist!
Sen blev det massa skratt och Girltalk ;)
OCH MINNEN! Me Like!

Efter det var det dags att fara hemåt, börjar med att
släppa av Clara hos Pojken, sen Linda hos sig, sen
var bilen bara Min och Malins, vad blir det då, om inte
LARS WINNERBÄCK! Shit, det kan man kalla minnen
vill jag lova, 15 Juli 2006! En dag vi sent kommer glömma!
Det va en blandad kväll, mycket skrik och hoppande, men
avslutades med ritkigt Mys - Ingen Soldat.. UNDERBART!


Ne nu är det dags för mig och malin att hoppa i säng,
skola i morgon kl. 07.50 , idrott, underbart!

172319-17


Kommentarer
Postat av: jösan

nästa gång de e myskväll då e jag garanterad!!!!!heheheheehhe weiii wweii weii weoo weoo weoowoeooooweooeowoewowoeoow..hahaha nu e du hemma å ja å maulin har snart dödat alla våra skol timmar:) kyss

2007-02-05 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback