Josefine<3

172319-16

Josefin Löfgren, hon är ju bara för underbar!
Kommer hem från stallet, har fått ett medelande
från busungen på msn:

du e snygg

du e sexig

du e snäll

du e bäst

du e singel

du e min mia

du e min ängel

du e min prinsessa

du e lika god som choklad

du e häst älskare

du e en riddare

du e en ridare

du e en bilkörare

du e en på jorden

du e underbar

du e sommar

du e en sol

DU E HELT ENKELT HELT PERFEKT

ÄLSKAR DIG MIN PINGLA



Åh så himla värmande, blev helt glad :)
Älskar dig också min pingla, mer än ord kan
beskriva! <33
Tänk alla minnen vi har tillsammans, allt bus, bilfärder,
myskvällar, fester, pratstunder,  men framförallt
världens bästa resa, Cypern - guld brudarana från Skövde!
Minnen som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån oss,
vi kommer alltid ha dom med oss Och le varenda gång
vi tänker på den resan, för den va helt Underbart Perfekt!
Åhh Josse älskling, snart blir det roadtripp, ska bli så himla
skönt att få åka iväg och busa lite med dig, tess och förhoppningsvis
hanna =) Längtar galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback