Mycket har hant..

.. sedan sisst.

ANNELIE VAGER 35KG!!! Min alsklingshund dar hemma har blivit STOR, och storre blir hon uppenbarligen for varje dag! Nar jag akte vagde hon MAX 20.
Hoppas hon skoter sig Emelie, jag saknar henne nastan lika mycket som jag saknar dig.<3


Fatt Florida korkort, uppkorningen bestod av ca 10 min korning, korde bara inne i ett litet villaomrade, lattare uppkorning far man leta efter!
Men lika glad ar jag for det =D

Var pa livets forsta Foxhunting forra helgen, riiiiktigt kul!
Pa Sondagen tog jag med Michael till ett Zoo, red Camel och grejer :) Han ar sot mitt lilla latsasbarn :)

image42

Denna helgen blev det inget Disney, blir om 2 veckor, sa istallet blev det Middag plus Bio (August Rush) med Vicky pa fredagen, Mia fick kora Joes Porche, jag tror jag har en ny favoritbil!
Lordagen blev det fest med huntingklubben, maaanga glas champagne blev det.!
Alla var uppkadda och fina, sjalv hade jag fatt lana en jattefin svart tubklanning :)
Det var nog ett av de finaste hus jag sett, helt nybyggt med 2 pooler & varldens mysigaste stall. Och sjalvklart stod limousinen parkerad utanfor.
Sjukt kul kvall!!

Fran det bra till det daliga..
Har haft min forsta panikangest sen jag kom hit..
Men ar battre nu, men fortfarande inte i narheten av hur jag onskar det var..
Jag onskar jag var lika stark som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback