Haha..

I fredags va det sexparty hos Tess, haha det var riktigt skoj!
Jävlar va det pratades ; )

Lördag, resa till gbg med Lousie, kika lite studentgrejer va tänkt,
men blev inget shoppande för min del, cepa ur där ett tag..
Tacka gudarna för att jag har Louise och Emelie!
En hamburgare för 10 kr va vad jag köpte..


Kvällen därimot blev mycket bättre, Natasa lyckades övertala
mig att följa med till Falköping, terassen och kolla på Byz!
Haha det va segt till en början, men jävlar va vi kom igång
sen!! Båda Nykta, men det hindrade inte oss från att röja på
dansgolvet ; )
Haha bästa va när Byz spela -Hej Där , Våran alldeles
speciella Malmö-låt, Mia, Nate, Sandra, Karin
Sen blev det eftersnack med Byz-pojkarna, jävlar va trevliga
dom va! Några timmar fördröjdes tillsammans med dom!
Haha sjukt mycket kort togs det kan jag lova! ; )

Underbart att få tänka på lite annat, tack för det Nate :)


Söndag, idag har det varit träning, Ohhh va det gick bra! : )
Mycket stolt över min nya stjärna!
Och det är Sommar-värme uteeeee!!!!! linne och kjol!
Sen blev det sova-time, blev inte många timmars sömn inatt..

Nu ska det grillas hos systrarna Pettersson  =D



Dom säger att det är höjden av tur, men va fan vet jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback