Grillning!

Shit, jag älskar det! 
Söndag var det grillning med bror och hans kära vänner
haha det va skoj ; )

Måndag blev det slappisdag med Tess :)

Tisdag var det dags för en tripp till gbg, jag blev kär!
Asså, en så underbart fin lägenhet med sjukt fin utsikt!
Där trivdes jag =)
Riktigt mys blev det också, grillning, parad, walk, pannkakor,
godis, popcorn och tv !  Me Like!

Onsdag, jaa uppgång kl 05.50, hemskt! Men så är det när man inte
orkar åka hem från gbg på natten utan gör det på morgonen i stället,
självförvållat! Men lika jobbigt för det..
Hemkomst, stan en sväng med farmor, köper smycken till Balen!! Shit, det
börjar närma sig :) Farmor är en pärla hon!
Frågan är: ska handskarna, sjalen och skorna vara svarta eller
vita till en ljusgul klänning?

hehe jaaaa.. fan va svårt det ska va..

På kvällen blev det bus och grillning (igen) med flickorna, shit, jag älskar
att grilla :D  Efter det blev det skräckis, några kommer få lite sömn inatt
kan jag lova!  ; )  

I morgon åker Louise till Paris, inte alls avundsjuk!
Kommer sakna henne..

Emelie, fan, det är okej att kugga.. Bättre lycka nästa gång! :)

Sandra, varför gav vi oss in på detta jävla projektarbete?!?!
Aja, imorgon ska det vara klart, uppgång förväntas 07.30
för att hinna klart!  Sen ska det in på tryckeriet..


DET ÄR LOV, JAG ÄLSKAR LOV!






Ett Samtal<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback